Panasz - Reklamáció

Ha a kiszállított termékkel nem elégedett, sérült vagy hiányos, ne aggódjon segítünk megoldani a problémát!

Kövesse az alábbi lépéseket a gyors ügyintézés érdekében:

1. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi űrlap kitöltésével.
2. Kérjük, töltse ki az összes csillaggal jelölt kötelező mezőt.
3. Ha minden szükséges adatot megadott, a reklamációt rögzítjük a rendszerünkben.
4. Ezt követően munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Forduljon hozzánk bizalommal!

 
Telefonszám minta: +36 1 123 4567 (válassza ki a megfelelő zászlót az országhívó megadásához)
Sajnálattal értesültünk róla, hogy vissza szeretné küldeni a megrendelt terméket. Lehetősége van elállni a vásárlástól az átvételt követő 14 napon belül. A visszaküldendő terméket sértetlen állapotban és saját költségén jutassa el raktárunkba az alábbi címre:
1171 Budapest, Pesti út 474.
Kérjük, hogy a panasz vagy elállás leírásában tüntesse fel, melyik terméket szeretné visszaküldeni. Kérjük, írja le röviden, miért küldi vissza a terméket, hogy folyamatosan javíthassuk szolgáltatásainkat.