GYIK

1. Mit jelent az MOQ?

A „MOQ” a minimális rendelési mennyiséget jelenti, amelyet meg kell rendelnie, ahhoz hogy olyan terméket vásároljon, amely nincs raktáron. Estenként ettől kisebb mennyiség is lehet, vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

2. Mi ennek a terméknek a MOQ-ja?

A nagykereskedelmi termékeink MOQ-ja a weboldalon látható. Ha ezt nem látja, vegye fel velünk a kapcsolatot, értékesítőink segíteni fognak. A MOQ termékenként eltérő. Mindeközben a raktáron lévő termékeknek nincs MOQ-ja - ez azt jelenti, hogy megrendelheti a kívánt mennyiséget a rendelkezésre álló készlet alapján.

3. A MOQ-k azonosak minden terméknél?

A MOQ termékenként eltérő. Mindeközben a raktáron lévő termékeknek nincs MOQ-ja - ez azt jelenti, hogy megrendelheti a kívánt mennyiséget a rendelkezésre álló készlet alapján.

4. Rendelhetek a MOQ alatt?

Ha egy termék nincs készleten és minimális rendelési mennyiséggel rendelkezik, akkor az alatti mennyiség nem rendelhető. Ha kisebb mennyiséget szeretne, tekintse meg a készleten lévő helyettesítő termékeinket vagy vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

5. Rendelhető a termék, amennyiben a rendelés pillanatában nincs készleten?

Természetesen! Attól, hogy az adott termék a rendelés pillanatában éppen nem elérhető, bármikor újrarendelhető gyártásból. További információval kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

6. Hogyan tudok olyan terméket megrendelni, amely nincs készleten?

Attól, hogy az adott termék a rendelés pillanatában éppen nem elérhető, bármikor újrarendelhető. Ilyen esetben, a minimális rendelési mennyiséggel kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

7. Hogyan tudok kis mennyiséget rendelni egy adott termékből, amennyiben az csak nagy mennyiségben elérhető?

Amennyiben az adott termék csak nagy mennyiségben rendelhető, az esetek egy részében nem tudunk kisebb mennyiséget biztosítani belőle. Mivel termékkínálatunk folyamatosan bővül, sok esetben egy termék több változatban is elérhető, így tudunk ajánlani Önnek hasonló, helyettesítő terméket. Bővebb információval kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

8. Készleten lévő termékek tényleg raktáron vannak?

Igen, a készleten lévő termékeink ténylegesen elérhetőek budapesti raktárunkban.

9. Van lehetőség termékminta rendelésére?

Legtöbb termékünkből igen. Ez esetben a termékoldalon a „termékminta igénylés” gomb látható. Termékenként 1 db ingyen minta rendelésére van lehetőség, maximum 3 különböző termékből (kivéve az alább olvasható kiviteleket). Ez esetben csak a szállítási költség kerül felszámolásra. További darabok megrendelése költséggel jár. Bizonyos termékkategóriákba tartozó termékekből történő mintarendelés esetén a rendszer felszámolja a termék árát. Ilyen kivételek: Alapanyagok, Élelmiszer csomagolás, Gallon Pumpa, Illat, Környezetbarát csomagolás, Kozmetikai alapanyagok, Kozmetikai kiegészítők, Műanyag doboz, Tasakok, stb. Ennek az az oka, hogy a legtöbb esetben ezek a termékek csomagban elérhetőek, melyekben min. 50db -100db termék található vagy a termék értéke magas. Amennyiben ilyen kategóriába tartozó termékből igényelne 1db mintát, akkor jelezze a megrendeléskor a megjegyzés mezőben, vagy keresse értékesítő kollégáinkat. A minta rendeléseket nem áll módunkban másik rendelésekkel összevonni. Továbbá fenntartjuk a jogot a minta biztosításának elutasítására, amennyiben visszaélés merül fel.

10. Hogyan tudok termékmintát rendelni?

Termékminta rendelésére közvetlenül webshopunkon keresztül van lehetőség. Egyszerűen kattintson a "Megrendelem" gomb alatt található "Termékminta igénylés" gombra. Helyezze a mintát a kosárba, majd folytassa a vásárlást és/vagy lépjen tovább a pénztárhoz. Kérdése van, vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

11. Hogyan tudom azonosítani magamat GLS csomagátvételnél?

A házhoz szállított küldemények kézbesítésekor a címzettek azonosítása PIN-kód megadásával vagy hivatalos személyazonosító okmány bemutatásával történik. Elfogadott okmányok: személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél. A PIN-kódot a címzett e-mailben és/vagy SMS-ben kapja meg, továbbá a GLS Hungary mobilalkalmazásban is elérheti, ha azt letöltötte. Fontos, hogy a szükséges elérhetőségi adatok (e-mail cím és/vagy mobiltelefonszám) pontosan rögzítve legyenek a rendszerben. Annak érdekében, hogy a kézbesítés a megszokott gyorsasággal és problémamentesen történjen, minden feladás során ügyeljenek arra, hogy ezek az adatok hiánytalanul és helyesen kerüljenek megadásra.

12. Mit jelent a "Standard termék" címke?

KISEBB MENNYISÉGBEN FOLYAMATOSAN ELÉRHETŐ TERMÉKEK

Ezek azok a termékek, amelyeket igyekszünk folyamatosan raktáron tartani. Ennek ellenére előfordulhat, hogy egy vevő egyetlen webes megrendelése során megvásárolja az összes rendelkezésre álló mennyiséget, de nem kell aggódnia, mert a termék hamarosan újra elérhető lesz, akár kisebb mennyiségben is. Várható beérkezésről vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

13.Mit jelent a "Folyamatos ellátás" címke?

OLYAN TERMÉKEK, AMELYEKET FOLYAMATOSAN GYÁRTANAK, DE CSAK IDŐSZAKONKÉNT ÁLLNAK RENDELKEZÉSRE KISEBB MENNYISÉGBEN.

A „folyamatos ellátás” címkét tartalmazó termékek nem feltétlenül a raktárkészletről állnak a rendelkezésre. Ha van rá igény, akkor tudjuk biztosítani őket. Kérjen árajánlatot a kiválasztott termékre!

14. Mit jelent a „Surplus" címke a termékek képén?

BIZONYOS TERMÉKEK CSAK EGYSZER RENDELHETŐEK, ÉS LEHETSÉGES, HOGY A JÖVŐBEN NEM LESZNEK ELÉRHETŐEK

A " Surplus" címkével ellátott termékek olyan termékek, amelyeket abban a mennyiségben egy kedvezményes áron kínálunk. Ami ezeket a termékeket illeti, amint elfogynak a készletről nem valószínű, hogy akciós áron újra elérhetőek lesznek webáruházunkban. Amennyiben még esetleg gyártják, akkor lehetséges, hogy később is megvásárolhatóak lesznek más áron. Ha mégis surplus termék iránt érdeklődik folyamatos vásárlás céljából, helyettesítő terméket tudunk ajánlani. Mindenképpen vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársainkkal!

15. Mit jelent a “Készletürítés” kifejezés?

A “Készletürítés” termékek, más néven a készletkisöprés miatt leértékelt “kifutó” termékeink egyedi akciókkal rendelkeznek, azonban amennyiben elfogynak a készletről, valószínűleg a jövőben nem kerülnek megrendelésre. Ha ilyen termék iránt érdeklődne, mindenképp vegye fel a kapcsolatot értékesítőnkkel! Elfekvő csomagolóanyag készleteket vásárolunk: https://allinpackaging.hu/elfekvo-csomagoloanyag

16. Elérhető nyomtatott brosúra/termékkatalógus?

Jelenleg nem kínálunk nyomtatott termékkatalógust, mivel cégünk elkötelezett a környezetvédelem iránt, és ezért mellőzzük a nyomtatott anyagok készítését. All In Packaging webshopunk állandóan naprakész információt biztosít teljes termékkínálatunkról.

17. A flakonokhoz/egyéb tárolókhoz jár kupak?

Hacsak külön nem jelezzük a termék nevében (SET), a flakonokhoz/egyéb tárolókhoz nem jár kupak. Természetesen igény esetén munkatársaink minden segítséget megadnak Önnek ahhoz, hogy megtalálja az igényeinek legmegfelelőbb, méretben és stílusban egyaránt termékéhez passzoló csomagolóelemeket.

18. Mit jelentenek a termék leírásában található kódok (pl. 24/410)?

A termék leírásában szereplő kódok nem azonosak a cikkszámmal. Ezek a termék olyan méreteire/paramétereire utalnak, mint például a nyakméret, űrmérték, adagolási mennyiség, stb. 24/410 esetén a 24 az átmérőre, míg a 410 a menet emelkedésére utal.

19. Elérhető egy adott termék egyéb méretben és színben is?

Termékeink sok esetben elérhetők többféle színben és méretben is. További információval kapcsolatban kérjük, keresse fel értékesítő munkatársunkat.

20. Fertőtlenítettek a termékek?

Termékeink külön fertőtlenítésen nem esnek át, gépi sterilitással rendelkeznek, így a további fertőtlenítés igény szerint a vásárló saját felelőssége.

21. Alkalmasak a termékek élelmiszer tárolására?

Számtalan termékünk alkalmas élelmiszer, különösen az élelmiszeripari termékek tárolására. Az egyes termékek felhasználhatóságát sok esetben befolyásolja például az, hogy milyen anyagból készültek. Vásárlás előtt keresse fel kollégáinkat, akik készséggel segítenek Önnek a terméke sajátosságainak leginkább megfelelő csomagolóanyag kiválasztásában.

22. Igényelhető műszaki rajz a termékekről?

Műszaki rajzok megtalálhatóak a termékadatlapok fülön a termékek alatt. Ha nem találja, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

23. Olyan termékre lenne szükségem, ami nem található meg a webshopban, be tudják szerezni?

Amennyiben olyan csomagolóanyagra lenne szüksége, amely nem található meg a webshopbunkban, kérjük vegye fel a kapcsolatot értékesítő kollégáinkkal, akik készséggel segítenek a termék beszerzésében!

24. Rendelhetek telefonon keresztül?

Noha tudunk segíteni telefonon a rendelése leadásával kapcsolatos kérdésekben, konkrétan rendelés leadása/fizetés nem lehetséges telefonon keresztül, kizárólag elektronikus úton (email, webshop).

25. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Többféle fizetési mód közül választhat: banki átutalás, bankkártyás fizetés, Paypal, utánvét és raktári személyes átvételnél készpénzes fizetés.
Aktuális számlaszámunk:
Kedvezményezett neve: Nordtek Imexco Kft.
Bank neve: MKB Bank
Bankszámlaszám: 10300002-10524064-49020012

26. Vállalnak 1 napos házhoz szállítást?

Van lehetőség egy napos, expressz házhoz szállításra abban az esetben, ha a megrendelt termék raktáron van a kért mennyiségben. További információval kapcsolatban kérjük, keresse fel értékesítő munkatársunkat.

27. Mennyi a szállítási idő?

Amennyiben a termék raktáron van, néhány napon belül megkapja rendelését. További információval kapcsolatban kérjük, kattintson ide: http://allinpackaging.hu/szallitas.html. Abban az esetben, ha a megrendelt termék nagykereskedelmi mennyiség és nincs raktáron, a szállítási idő változhat - bővebb információval kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

28. Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy egy bizonyos flakon/stb. kompatibilis egy adott kupakkal/szórófejjel/stb.?

A termékek webshopban történő kiválasztásakor egyszerűen győződjön meg arról, hogy pl. az adott flakon nyakmérete egyezik-e a kupak paramétereivel (pl. mindkettő 18/410-es). Webshopunkban, a termékkategóriák mellett található szűrők ennek támogatására kerültek kialakítására.

29. Biztosítanak kedvezményeket/akciókat?

Számtalan kedvezményt biztosítunk új és meglévő partnereink számára egyaránt. Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön akcióinkról, újdonságainkról elsőként: http://allinpackaging.hu/hirlevel-feliratkozas.html

30. Mit jelent a termékek nevében az “FBOG” kifejezés?

A szárhossz meghatározása alapvetően az “FBOG” (From the Bottom Of Gasket – a nyakban lévő tömítés) aljától mérve történik, milliméterben kerül meghatározásra. “FBOG” szárhossz kalkulálható a flakon teljes magasságából, amennyiben a vevő nem adja meg, vagy nem tudja megadni a szár hosszát, de a használt flakon (vagy annak pontos mérete) rendelkezésre áll. Számítása: Flakon teljes magassága (aljától a nyak tetejéig) + 5 mm.

31. Szárvágás és szállítási idők szettek vásárlása esetén?

Szett vásárlása esetén biztos lehet benne, hogy az egymással párosított termékek tökéletesen kompatibilisek lesznek egymással. Amennyiben adagolóval (pumpa, szórófej) rendelkező szettet választ, a szárhossz megfelelő hosszúságú lesz a flakonhoz. Ahhoz, hogy megfelelő méretű szárral lássuk el a szettben lévő adagolót, minden esetben a megrendelt flakonhoz igazítjuk a szár hosszúságát. Ezt szárvágással biztosítjuk, amelynek nincsen többletköltsége. A legtöbb esetben, - elsősorban kisebb mennyiségek -, vásárlása esetén ez nem jár szállítási idő növekedéssel. Nagyobb tételek, több ezres mennyiségek esetén a szárvágás (adagolók szárhosszának flakon magassághoz igazítása) időigényesebb, emiatt hosszabb szállítási idővel kell kalkulálni, (1-2 hét).

32. Nettó és bruttó ár a weboldalon?

Amennyiben nincs bejelentkezve a profiljába, akkor a nettó árak mellett a bruttó árak is megjelennek. Ha bejelentkezik a profiljába és meg van adva az adószám, akkor a weboldalon csak a termékek nettó árait fogja látni.

33. Mi a volumetrikus súly?

Ha a kosár nagy térfogatú termékeket tartalmaz, akkor ezeknél a termékeknél (pl. flakon, kanna) a szállítási költség kalkulálásakor ún. térfogatsúlyt használunk, amely magasabb lehet a termék valós súlyánál. Ezért a szállítási költség is olykor magasabb lehet, mint a termékek össztömegéből számolt szállítási költség.

34. Hol tudok reklamációt, panaszt benyújtani?

Ha bármilyen mennyiségi vagy minőségi problémát tapasztal rendelésével kapcsolatban, panaszát egyszerűen és gyorsan benyújthatja az alábbi űrlap kitöltésével: https://allinpackaging.hu/panasz-reklamacio